En herrejösses blogg.

Direktlänk till inlägg 20 juni 2010

Söndag - svärisar.

Av malin - 20 juni 2010 10:22

Vaknade i morse och sen dukade jag och fislisan fram frukost och sen käkade vi en brak frukost, smaskens! 


   


Lina njöt av frullen.


   


Igår så tänkte jag slänge upp lite bilder på magen, men stängde av den istället för den var så dum. Detta är iaf från vecka 19 där jag är nu.


     

 
 
Debbie

Debbie

21 juni 2010 19:20

härlig mage:)

http://deborapersson.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av malin - 2 mars 2019 16:54


Så otroligt tyst här hemma nu. Alva är hos sin farmor & farfar inatt så jag kan få sova en hel natt utan att bli väckt och även få sovmorgon. Lämnade henne efter att vi löste melodikrysset och sen har vi spelat monopol med dom 2 stora tjejerna. Elvir...

Av malin - 27 februari 2019 13:50

Sitter och lyssnar på ljudboken Torpeden : en bok om Johan Darwich som läses utav Jens Hultén, en röst som jag tycker är otroligt behaglig att lyssna på. Han passar bra att läsa denna bok. Svea sitter mittemot mig och ritar, Elvira är ute och leker, ...

Av malin - 24 februari 2019 13:03

Sitter vid köksbordet och dricker en mugg kaffe (eller barnen tror det iaf, cola är det egentligen), har precis käkat lunch och nu ska jag snart fortsätta att plugga matten. Har inte kunna satt mig någonting med det i veckan så nu sitter jag och förs...

Av malin - 17 februari 2019 22:52

Igår blev vi bjudna hem till svägerskan för mellomys å Svea ville klippa sig. Så i tog med massa gotta för att kunna bjuda tillbaka lite å tacka för middagen. Fatet verkade uppskattas iaf och maten var suverän - precis som vanligt! Svea blev super ...

Av malin - 16 februari 2019 13:51


I allahjärtans dag present så fick jag inge materiellt utav prinsen, däremot skulle jag få sovmorgon idag. En natt utan Alva & sova så länge jag ville. Efter 30min så plingade det till i hans telefon, det var såklart FRG som skrev att han skulle ha b...

Skapa flashcards