En herrejösses blogg.

Alla inlägg den 31 mars 2009

Av malin - 31 mars 2009 13:05

Jag mår som en prinsessa. Jag har mått det sedan igår och kommer göra det tills ett speciellt datum. Jag kan tyvärr inte berätta vad, det är lite hemligt, men jag ska berätta det när jag kommer hem :) Aauuw, det pirrar i hela mig och jag blir så glad. Attans att inte gårdagen kan stanna!
Fick mejl av Jossan nyss, hjärtat! Jag är på och jag sviker inte det!

Snackade med mamma idag också, så hon tycker att jag ska åka med henne hem till Benke för det är en kille där som vill bjuda mig på middag på någon fansy resturang, haha. Nej tack sa jag för jag ska på Elmia!! :D HAHA!
Men jag kommer ju hem fler gånger och då kan han få bjuda mig på en dyr och fansy resturang. Men han ska ju vara stilig också, så det måste ju han vara eftersom mamma vet ju min smak också. Han låter ju toppen iaf på utsidan och mammsen säger att insidan också är bra så.

Idag ska jag betala hyran och sen blir det andra avenyn, längtar! Ska även packa alla Sara's saker, hittat lite mer och måste packa om, annars får inte mina saker plats, gud vad den människan har saker, iischa!

Nu ska vi gå och handla lite spaghetti, 2kg på 4 dagar. Haha.
/malintjus

Ovido - Quiz & Flashcards