En herrejösses blogg.

Alla inlägg den 14 mars 2009

Av malin - 14 mars 2009 21:32

Detta skrev Vessla i sin blogg. HMPF!

Jo de är sant! Jag försöker kompensera hennes dåliga smak för killar.. Som en strum fhürer står jag där med pekpinnen och berättar för henne vad man inte ska göra..

Att idka samlag med utvecklingsstörda Dalmasar och inavlade hillbilly nazister.. Är inte humant och ett grovt brott mot naturen!! Hur ska jag som har antlat en beskyddande storebrors position kunna acceptera att ''hon beter sig som en anarkistisk fjortis som gör uppror mot sina föräldrar''

Ajaa, mamma. Vad säger du om detta? Ska du tolerera detta?

Av malin - 14 mars 2009 20:24

Jadu, efter gårdagens inlägg så har jag kommit fram till att inte blogga på fyllan. Det där skulle jag aldrig ha skrivit. fyfaaan! Men nu gjorde jag de.

Förlåt Vessla, jag älskar inte bara diiig. Jag vet att du älskar mig mer än någon annan och att du vill ha mig hela tiden. Men du måste inse att det inte kan bli du och jag. Men vi kan fortfarande vara vänner, för du skyddar ju mig mot elaka dalmasar och idiot förklarar mig, sen kan jag ju inte leva utan när du säger; Malin, sluta knulla töntar. Det värmer verkligen mitt hjärta. Du och jag, Vessla, du och jag ;)

Nu ska jag fortsätta kolla på film med Andreas och Erik.
/malintjus

Ovido - Quiz & Flashcards