En herrejösses blogg.

Alla inlägg den 3 mars 2009

Av malin - 3 mars 2009 00:20

Sitter hemma hos grannarna efter en låång och tung kväll. Finn och Martin skulle komma klockan 5, men dom hade haft sönder något så Martin kom halv 8 så vi hade 20min på att flytta allt till den andra. Fick över allt på nästan 20 min, gick igenom lägenheten och sen gick dom. Imorgon kommer dom tillbaka och ska visa nå och sätta ordning alla kablar.
Har fått i ordning det mesta men det är fortfarande saker kvar. Får förhoppningsvis en soffa imorgon. Sen så ska vi stöda ur den gamla lägeneten. Hoppas jag får jobba imorgon också. Dom har fan inga jobb nu, Vevve fick på ett dagis idag så det är bra :) Saknar Prior faktiskt. Mitt älskade jobb med mina älskade  kamrater :)

Nu kollar vi på 'Love guru' och jag nörd sms:ar som vanligt :) Sen blir det hem och soova i den nya wündersnygga lägenheten. Visst ja! Duschen, den är så läcker, jag invidge den såå den gillar jag skarpt!

Oh, jag gillar dig!
/malintjus

Ovido - Quiz & Flashcards