En herrejösses blogg.

Alla inlägg den 28 mars 2009

Av malin - 28 mars 2009 20:37

Vaknade imorse av att underbara Veronica gav mig frukost på sängen. Kaffe och mackor, yummie. Kollade på en massa filmer idag och gick ner på staden, köpte ett par nya shorts som jag ska ha i sommar. Är hemma hos killarna nu och knäpper en massa kort till Anderas. Vi har satt upp ett lakan på väggen som bakgrund och jag står bara här, anledningen till det är att jag inte fastnar på kort, haha. Dunderklumpen och Robban sitter och dricker, Erik och Fredrik är i Oslo och dricker.

Imorgon blir det kalas för Erik, ska laga en ybergod tårta jag och Veronica. Så vi ska överraska med de. Snart får jag äta mera tårta, när jag kommer hem så blir det tårta för Tomas fyller och Jossan :)

Nu börjar Robban bli fotoskådis också, snart börjar dom nog med pin-up bilder också. Haha, men nu tjatar dom på mig så det är min tur.
/malintjus

Ovido - Quiz & Flashcards