En herrejösses blogg.

Alla inlägg den 23 mars 2009

Av malin - 23 mars 2009 14:12

Vaknade i morse utav några få timmars sömn. Ställde mig och gjorde go frukost och sen duschen. Slog på film, sminkade mig och sen vart det musik, gamla goda svenska klassiker på en och samma skiva. Testade massa kläder och mixade olika stilar. Sen slog det mig. Saknaden efter Josefiné, det fick mig att inse att jag skulle testa hennes stil. Jag slog på mig svarta linne, vitt linne under och min vita tröja över. Sexigt värre vart det iaf. Så jag skulle ha lite matchande skor också, så det vart mina nya klackskor.

Så nu sitter jag här hos grannarna och känner mig het. Ska ner på stan om någon timmar och handla med Veronica. Vi ska börja veckohandla mat och på så sätt så sparar vi pengar. Sen ska vi scana in kontraktet och elräkningen också för Sara behövde den och Veronicas mamma.

Nu ska jag kolla på 'Killing me softly' med Erik.
/malintjus

Ovido - Quiz & Flashcards