En herrejösses blogg.

Alla inlägg den 26 mars 2009

Av malin - 26 mars 2009 16:52

Vaknade runt 10 idag, gråtandes som vanligt. Inte pga att jag har tänkt på ekonomin. Utan för att det är 4:e gången på 1,5 vecka som jag drömmer att Josefiné dör. Jag får sån jävla magvärk hela tiden. Josefiné, ta hand om dig och se dig för hela tiden. Jag tänker inte missta dig!

Kokade kaffe och tog en rök. Då var min älskade hyresvärd och Martin utanför och byggde. Så jag gick upp, lagade frulle och sen ut igen med Veronica. Snackade med Finn och Martin i typ 1 timme, skrattade hela tiden, fyfan va kul vi hade de. Sen gick vi in och packade all smutstvätt och drog hem till Erik. Stoppde in en tvätt, sen kom Fredrik och Andreas hem. Ska tvätta en maskin till också, sen blir det hem och käka!

Finns inte så mycket hemma nu som vi kan käka. Pasta, potatis ris, inge tillbehör förutom ketchup och sweet chili sås. Men snart åker vi hem till Sverige och jobbar lite lätt. Får med en bil också om vi har tur. Sen om vi får ultimat tur så får vi en person med oss också. Magnus (från ams) hade skickat mejl till mig idag, så han har en till kille på g. (Sara jag hör av mig med mer info sen så du kan kolla om honom!)

Nu ska jag dunka mer musik av älskade Eddie.
/malintjus

Ovido - Quiz & Flashcards