En herrejösses blogg.

Alla inlägg den 30 mars 2009

Av malin - 30 mars 2009 19:33

Ja, vad ska man säga idag? Vaknade halv 2 och drack massa kaffe. Sen klockan 4 så ringde Fredrik och skulle ha kaffe. Sen ducshade jag och gick hem till killarna, eftersom vi skulle laga mat till Fredrik och Erik. Lagade snabb makaroner och fiskpinnar, haha delikatess.

Jossan lyssnade på mig och hon har äntligen uppdaterat sin blogg, lovley, även Amanda har gjort det, så nu får man lite update från Ljusne. Sen så fick jag info om Elmia också, så det är bra. Sen är det bara ekonomin som ska hålla till det, eftersom jag inte har jobbat på 5 veckor :/ Men jag ska nog försöka få till det också, om jag har tur.

Imorgon blir det att betala hyran och lämna tillbaka filmerna till biblioteket. Sen blir det att kanske packa lite granna?

Jag älskar dig <3
/malintjus

Ovido - Quiz & Flashcards