En herrejösses blogg.

Alla inlägg den 13 mars 2009

Av malin - 13 mars 2009 21:51

Svar till Jossan; Nej det är int Vessla eller Ek. HAHA!
Jag har snackat med dig och du vet nu vem det är.

Är hemma hos grannarna nu. Det är bara Fredrik hemma utav dom och jag + Sara. Är snorfull nu, suddar hela tiden för att se att det är rättstavat.

Det är just DITT fel att jag skriver. Är tokkär i dig och jag mår dåligt av detta. Men jag hoppas på nå sätt att det blir vi i slutets ende. JAG TYCKER OM DIG AV HELA MITT HJÄRTA/ DIN EGNA SPECILLA MALIN!!!!!!!!!!!

Detta är från Sara;
malin jag älskar dig du får mig att fölrstå saker jag aldrig förståt eller kansker vill förstå men men faaan nu skiter vi i allt allt är bra alt är gött vi har det kul faaaaaaaaaaaan, nu har vi det kul, älskar dig gumman , förlåt om jag vartt jobbig men faan , mycket faan nu men faaan faaan ,

Nu skickade jag iväg Sara. Mer alkohol för min del!
/malintjus

Ovido - Quiz & Flashcards