En herrejösses blogg.

Alla inlägg den 5 mars 2009

Av malin - 5 mars 2009 21:40

Jag saknar dig så himla mycket. Tänkte ringa dig men Sara stoppade mig, det kanske va bra eller dåligt. Just nu känns det bra, men jag vet inte. Jag saknar din röst så himla mycket. Saknar att somna i din famn, dina läppar. Hela dig. Min kropp behöver din närhet.

Av malin - 5 mars 2009 14:03

Sitter på biblioteket nu och har varit hær ett bra tag. Gick ner hit och før att jag skulle fixa min internet bank, tur att Eskil hade visat mig och hjælpt mig lite innan. Haha. Så nu har jag en internett bank och ska betala våran hyra ocskå. Ojojoj, 9000kr blåser.

Dagens humør ær inge bra. Ringde mamma før att få lite stød men det va ju bara vad man kunde drømma om. Jag stod och hade gråten i halsen efter att vi eller ah, jag la på. Orkade verkligen inte. Mamma har besøk men bara før de så ska hon ju inte ændra på sig!
Jag sa att jag mådde jætte dåligt øver att vi hade så mycket speglar i lægenheten, dom finns i duschen, handfatet, sovrummet.
'Det ær væl bara før att du ska se hur vacker du ær.' - mamma
Næe sa jag, och sen berættade jag att fettet va øverallt och att jag verkligen mådde pissigt och då børjade jag næstan gråta.
'Oj va det børjar snø' - mamma
Det va ju vældigt støttande tyckte jag så jag la på. Fyfan va less jag vart. Jag skiter væl høgaktningsfullt hur mycket det snøar i Ljusne nær jag ær hær och mår piss. Fattar du inte de?! Pucko.

Nu ska jag iaf træna idag, ska gøra armhævningar, sit-ups och ta en rask långpromenad. Sen blir det væl kanske att stæda lite och læsa en bra bok och dricka lite kaffe. Finn kanske huinner fixa kablarna också, fast det skulle ju ta några dagar sa han, men iaf, man kan hoppas!

Oh, jag gillar dig!
/malintjus

Ovido - Quiz & Flashcards