En herrejösses blogg.

Alla inlägg den 7 mars 2009

Av malin - 7 mars 2009 20:23

Gick hem runt halv 2 inatt och somnade runt 4, snackade med Vessla i typ 1 timme, sen snackade Sara för sig själv för jag orkade inte snacka med henne. Snackade med Zebastian inatt också, jävla wow nörd, sen med hans kompisar. Fick förklara mitt jobb och lära dom norska :)

Sitter hos grabbarna grus nu igen och tar det lugnt, dom har fest men jag , Sara och Bea är nykter. Just nu är det Erik, Tim, Andreas, Peter, Madde och Henriette :) Gott och fint folk :)

Ska ta det lugnt ikväll, kolla på film och mysa hemma. Snackade med mamma och pappa idag också, sen så blir det att åka till pappa så får han hämta mig hemma hos pappa om det går bra för honom, istället för Göteborg.

Du har sabbat dina chanser, jag tycker så jävla illa om dig nu!
/malintjus

Ovido - Quiz & Flashcards