En herrejösses blogg.

Alla inlägg den 8 mars 2009

Av malin - 8 mars 2009 19:31

Sitter hemma hos grannarna nu. Var skit förbannad på Sara inatt och alla adra va flummiga bara. Sara höll på att få flera käft smällar från mig men jag höll mig. Sara skulle absolut inte käka någonting när vi kom hem, jag hann bortsa tänderna och tätta ansiktet så hade madam käkat; 3 mackor, leverpastejen, paprikan, yoghurten, sweet&sour såsen och lite till som hon hittade.

Vaknade runt 12 idag så jag fläskade ner mig i soffan och kollade på den otecknade Scooby-Doo 2 och Queen någonting pearls :) HAHA. Medans jag kollade på Queen så kommer någon fårn grannens lägenhet och kollar på mig när jag ligger i trosor och t-shirt i soffan. Snacka om att jag vart röd i ansiktet, han flinade och vände sig om efter typ 10sekunders kollade på mig. IISCHA! Sprang in till Sara och slet på mig ett par byxor.. Uffa!

Nu ska vi kolla på en film och sen blir det mys till Beck.
/malintjus

Ovido - Quiz & Flashcards