En herrejösses blogg.

Alla inlägg den 24 mars 2009

Av malin - 24 mars 2009 20:19

Jag vet inte vad jag ska ta mig till längre. Trodde jag skulle kunna palla det här psykiskt men jag gör fan inte det. Jag har inte jobbat på 3 veckor nu och jag har räkningar som ska betalas. Jag betalade elen idag på 2060kr, sen ska jag betala 6000kr till hyran, kanske mer om inte Vevve har fått ihop pengar. Sen ska jag ut med pengarna så jag kan ta mig hem. Väl hemma så ska jag köpa saker också. Till lägneheten, Tomas och Jossan fyller, jag ska på Elmia, mamma kanske behöver. Sen ska jag ha till resan tillbaka till Norge. Sen ska jag ha till maj månads hyra. Jag vet inte om vi får hit någon, troligtvis inte, så då ska 4500kr ut. Jag gråter varje morgon och kväll, mitt psyke tal kol på mig. Men det är bara att tänka positivt.

Sen har jag ju min älskade mamma som får ta en massa skit. Nu ska jag sätta käppen i julet och stoppa allt, hon ska inte råka ut för att du inte kan få dina fingrar ur arslet och göra någonting själv! Orkar inte med att du ska skälla på mamma när du är snäppet värre! Börja bete dig!!

Idag så har jag varit på Proffice också, inge jobb förrens vi har tagit hit en bil. Ska söka nere på bryggan nu och kolla på NAV om den finns nå jobb där. Men det är väl omöjligt det också. HORKUK!

Ser fram emot Elmia iaf.
/malintjus

Ovido - Quiz & Flashcards