En herrejösses blogg.

Alla inlägg den 22 mars 2009

Av malin - 22 mars 2009 20:32

Vaknade i morse och hör på Veronicas ljuva stämma. Käkade frukost, duschade och sen vart det äventyr med Veronica. Hon ville så hemskt gärna ut i skogen, så vi gick dit. Gick på den fina stigen och sen bytte hon stig. Det kändes inge bra för mig men för henne. Det slutade med att jag hade snö till knävecken och att jag fick tillsslut krypa runt dör i skogen. Fyfan, tillslut kunde jag övertyga madam så vi gick hem. Efter 1 timmes virrande i skogen så slängde vi av oss kläderna och la oss i soffan.

Lagade mat, kollade på film och sen vart det mys och snorätning. Muppade oss och sen gick vi hit till the grabs. Jag antastade datorn direkt och Veronica Erik, eller jag vet inte om hon gjorde de. Jag har inte ört nå smackljud iaf, men hon är lite kräsen när det gäller bakisandedräkt.
Imorgon blir det shopping, kanske jobb om jag har tur.

Nu blir det mys och Indesnoppday.
/malintjus

Ovido - Quiz & Flashcards