En herrejösses blogg.

Alla inlägg under februari 2009

Av malin - 28 februari 2009 03:22

Världens bästa Kenny, och det med basta!
Mina pengar på mobilen tog slut, vad gör inte han då? Han fyller på den med 300kr. Snacka om att jag fick ont i magen. Fick ett sms där det stod:
- Refillkortet har laddats med 300.00 kr. Nytt saldo finner du genom att ringa 454 eller *120# 
( sen kom det flera )
- Ditt kort är snart tomt. Vänligen fyll på för att kunna fortsätta ringa. Hälsningar Telia
- Som tack för att du laddat minst 300 kr på ditt kontantkort så har du fått 20% extra i bonus. Hälsningar Telia
- Ditt förbetalda kort är nu laddat och du ringer för vårt låga pris, 0 kr/min till alla Telia mobiler i 60 dagar (max 2000 minuter) www.telia.se/ladda

Resonemanget till summan va att han nyss hade fått lön och gjorde en god gärning, knasis! ;)
Du är toppen (F)
/malintjus

Av malin - 28 februari 2009 00:09

Sitter hemma hos pappa nu efter en mycket lång och jobbig dag. Hämtade mamma och syster idag med Nina, Helge och Ida, trängsel i bilen från Skövde, men det tööl man ;) Började gråta så fort jag fick syn på min älskade mamma. Åkte och drack kaffe med Carina, sen efter någon timme kom pappa så vi åkte tillbaka till Skövde; jag, pappa, Ida och Crille. Jag handlade lite saker också, så nu kan jag bara köpa cigg.
Jag köpte;
- Skit sexiga rosa trosor
- Ny fondation
- 2 par skor (sommar och nu skor)
- Våg
- Korköppnare
Imorgon så ska jag köpa en kaffebryggare och ciggg, sen har jag köpt det jag ska :) Pappa sa att jag inte behövde betala tillbaka honom, han tyckte att jag skulle spara 5000kr istället :) hehe.

Iaf, mitt blogginlägg har ju fått lite olika synpunkter. Bara för att jag skrev det så betyder det inte att jag är nationell. Det finns ju så mycket mer än det där jag bloggade om i den nationella ideologin.

Nu ska jag komma på nå nytt å blogga om som folk kan irritera sig på!
/malintjus

Av malin - 27 februari 2009 07:38

Sitter nu med min andra kopp kaffe och kollar runt.. Min blogg igår har fått respons av en kille på nordisk. Sitter och diskuterar detta nu. NÅGON visar iaf sitt intresse. Ingen kommentar av min läsare visar ju inge intresse utav det jag tycker, någon tanke läre väl gå i era huvuden när jag skriver nå sånt? Nej, jävla nötter!

Ska åka och hämta mamma och syster halv 9 med Nina. Ska först svänga förbi pappas jobb och lämna hans plånbok. Sen blir det goda tider med Nina. Sen när vi kommit tillbaka hit så ska jag tillbaka till Skövde med pappa och handla :) WOOWOO!

Grattis din flänshäst, jag älskar dig, din lilla flänsbärande flodgroda :) <3
/malintjus

Av malin - 26 februari 2009 21:25

Det är någonting jag inte förstår med Sverige. Varför ska man ta bort avslutningen i kyrkan? Är dom helt dum i huvudet? Visst, muslimerna kan inte gå i den, man va i helvete, dom får väl stå utanför eller pina sig in i den! Dom kommer hit, men bara för att dom kommer, ska inte vi få ha kvar våran tradition med kyrkan när det är sista dagen i skolan. Hela kyrkan är full av glada barn/ungdomar/vuxna som vill sjunga och kyrkan är fulla av god blomlukt och glädje. Ska det sluta med att barna får ett betyg och tack i klassrummen, neeej!! Det är så jävla fel!

Detta kan inte fortsätta, ska dom komma hit och ta över Sverige med sin relegion? Japanerna får Japan, Finnarna får Finland, varför kan då inte Sverige få ha sina svenskar?!
/malintjus

Av malin - 26 februari 2009 15:40

När ska jag få sova gott då? När jag ska få lägga mig om nätterna och somna tryggt och skönt? Utan en massa mardrömmar och kallsvettiga nätter..

Vaknade imorse och kokade kaffe, satt vid datorn, duschade och sen åkte vi till Carina. Jag tvättade och sen klyvde jag ved med brosan och staplade på samma gång. Åkte till Sahlins och handlade lite. Hem och vart en soffpotatis, medans brorsan ockuperade datorn. Nu har jag fått den, men jag ska laga mat. Pappa kommer snart hem från jobbet och Fia komme rå hälsar på och ska antagligen ha käk också :)

Jag saknar er där hemma, ni är mitt allt!
/malintjus

Av malin - 25 februari 2009 21:39

Åkte till pappas jobb och allt det där vet ni ju.
Åkte ju till Skara och handlade sen, åkte på lite saker och handlade :)
Jula - 100kr
ÖB- 100kr
Robin Hood - 100kr
Sen är det nå mer också.. Jag ska till Skövde på fredag och då rullar kortet.
Kaffebryggare
Tvättställ ( som man hänger tvätten på )
Våg
Mera mat
Jacka
Skor
Cigg - snus - alkohol
Hahaa, dumt att åka hit kanske? ;/

Nu ska jag ut med Bosse.
/malintjus

Av malin - 25 februari 2009 15:10

Åkte till pappa igår istället för idag, kostade bara 70kr att åka också.
Kom hem, packade upp lite och drack en iskall öl, yummie! La mig och skulle sova, men det gick fan inte, 100000000 tankar i huvudet, snarkande pappa och en granna som har en unge som gal!

Idag så åkte vi till pappas jobb och hälsade på, sen till macken och då såg jag en skylt; 3,90 per hg för godiset! JAG SKA HANDLA! Sen åkte vi på Ica, OMG va billigt allt va. Ojojoj, brorsan skämdes ju nästan, haha. Sen åkte vi till Carina och hälsade på, drack kaffe, rökte och käkade negerbollar.
Nu är jag hemma hos pappa med Crille och Ida, pappa kommer om ett tag så då ska vi käka och sen åka in till stan och handla :)

R.I.P Lars 'Wais' Eriksson.
/malintjus

Av malin - 24 februari 2009 11:14

Sitter på bibblis nu, sista dagen før mig på PRIOR va igår, så det va jætte jobbigt att læmna nyckeln. Dom har skurit ner på arbetare nu så det ær dærfør. Men dom kanske ringer på måndag om jag har tur. Åker till pappa imorgon så det ær toppen. Har inte fått tag i Terje så jag och Sara åker bussen.
Va ner på Proffice idag och hade mig, så jag ska få tillbaka lite pengar, sen så nu ringde dom igen och det va fortfarande nå fel.
Skrev kontraktet igår på lægenheten, så på torsdag flyttar Sara och Vevve in + att dom stædar hela gamla lægenheten. Kænns toppen!
Skaffade mig en hem førsækring idag också på 200.000kr, så det kænns ænnu bættre idag. Vi tænkte mer 25.000 men hon som hjælpte oss sa minst 200.000kr såå då tog vi de :)

Imorgon <3
/malintjus

Ovido - Quiz & Flashcards