En herrejösses blogg.

Alla inlägg den 27 mars 2009

Av malin - 27 mars 2009 22:41

Vaknade imorse av att det toksnöade, då hade det kommit 2 dm ungefär, fyfan! Det ska snöa hela helgern, iischa. Gick ner på biblioteket och hyrde 9 filmer. Kollade på 'p.s i love you' och grät. Påväg hit till killarna så kom det en taxi så vi klev åt sidan, taxin stannde 2 meter framför oss och ut kikar ingen mer än älskade Jan-Ove, vart hyper glad när man såg det flinet. Kramkram och sen gick vi vidare och han åkte. Efter 3 meter så stannde taxin, då va dom framme, haha! Snackade och kom hit. Så nu kollar vi på någon film och jag sitter som vanligt här vid datorn.

Jag vet inte om jag ska säga det, men ibland känns det som om att jag älskar dig mer än någon annan. Ibland känns det som om du inte existerar. Jag är så kär och galen och kan lämna allt för din skull. Du är världens underbaraste person, samtidigt som jag skulle kunna kasta dig i en eld. Just nu kör vi med ombytta roller.

ps, i love you *.
/malintjus

Ovido - Quiz & Flashcards