En herrejösses blogg.

Alla inlägg den 9 mars 2009

Av malin - 9 mars 2009 20:54

Nu sitter jag hemma och datanördar mig som vanligt med Erik och Peter. Sara är ute med Andreas på LÅÅNG promenad, ska ta 1 timme i Andreas takt, så om 2 timmar är väl dom tillbaka, haha. Fredrik är ute på bus med Tim. Så nu kollar jag, Peter och Erik på tv, den norska versionen på 'En annan del av Köping', ''Tangerudbakken heter den här'. Haha.

Ja, appropå min rubrik. Sen Veronica åkte så har sjukt mycket hänt med mig och hemma i Norge. Det är inte meningen att hon ska åka bort. Men mitt största problem eller min tygnd i hjärtat så är det nog min kärlek. Jag kan inte förstå vad jag har gjort? Kan du inte bara svara på sms:et jag skickade, det kväver 2 eller 3 ord. Ja eller nej. Det är dom enda ordena jag behöver. Hur kan jag annars veta hur jag ska göra med oss? Min kärlek till dig är så stor fortfarande fast det har varit som det har. Jag tycker om dig och mina känslor förblir såhär. Saknar dig! /din egna malin <3

Nu ska jag glo vidare.
/malintjus

Ovido - Quiz & Flashcards