En herrejösses blogg.

Alla inlägg den 25 mars 2009

Av malin - 25 mars 2009 15:24

Natten var som vanligt inge annorlunda. Hade fortfarande inte somnat klockan 4 så jag hoppade in i duschen och tog det lugnt. Somnade runt halv 6-6 och vaknade 9:38, upp och hoppa och väcka Vevve. Tog degt lugnt, knarkade kaffe och sen kolla posten. Jag hade fått nå brev från Skatteetaten så vi gick till Proffice, så nu ska jag få tillbaka pengar också. Ungefär 3000kr, sen ska jag få semesterersättning från Adecco och Proffice, thats good! Allt i sommar också. Men det är ju NU jag behöver pengarna så. Aja, det löser sig väl hoppas jag.

Vessla ringde idag så det kanske kommer en Oscar hit och bor med oss. Han verkade jätte trevlig och va ju raka motsatsen till Vessla och det va ju bra de. Sen körde jag två snabba. Knarka - nej, kvinnomisshandlare - nej. Så det va ju bra det också, haha!

Zebastian ska få pisk, han är en dum dum dum!
/malintjus

Ovido - Quiz & Flashcards