En herrejösses blogg.

Direktlänk till inlägg 18 april 2009

Lördag - på svenskmark.

Av malin - 18 april 2009 23:40

Svar till Mr Fritz; Ja det ska ju bli kul å träffa dig såå :)

Skulle väcka alla idag klockan 8, för klockan 9 skulle vi åka. Men jag vaknar utav att Erik står och klappar händerna så jag flyger 10meter, och säger att klockan är 8.5o, shiiiit! Panik, inge smink och hade världens sämsta andedräckt, så det vart akut med allt, men vi han med. Väl i Sandefjord så va båten full, jaha. Då skulle vi få vänta till nästa färja, men vi hade en sådan sexi bil så vi kom med, tur va det!
Erik & Andreas käkade frulle, sen strosade vi runt och kikade lite, sen bjöd pojkarna på kaffe och sen åkte vi av. Åkte till nå center och handlade som fan och sen tillbaka in till Strömstad och käkade pizza. Sega jävlar va dom iaf! Sen på halv 5 båten. Handlade i taxe freen och sen drack pojkarna.. Vevve fick köra hem så jag fick guida, tog av vid fel avfart, men det var bara att vända. Bar upp allt och sen hem till Laban.

Han hade städat, dukitiga han! Så jag lagade mat och dammsög mitt/Veronicas sovrum. Tog ut luftmadrassen och ställade in en av sofforna. Annars får fan inte jag, Veronica och Fritz plats. HAHA. Kollar på film nu hemma hos pojkarna och dricker lite öl.

Imorgon kommer Terje och snackar om jobb som han har skaffat till mig och Veronica. Sen ska vi hämta upp Fritz också, ska snacka mer med honom snart.
/malintjus

 
 
sara

sara

19 april 2009 11:58

överaska mig nångång och bara dyk upp allihopa utanför mitt hus och dra med mig ut på musqan, då skulle jag bli så jävla glad påtal om svenskmark altså, men helt seriöst det måste ske!

http://sarajonssoon.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av malin - 2 mars 2019 16:54


Så otroligt tyst här hemma nu. Alva är hos sin farmor & farfar inatt så jag kan få sova en hel natt utan att bli väckt och även få sovmorgon. Lämnade henne efter att vi löste melodikrysset och sen har vi spelat monopol med dom 2 stora tjejerna. Elvir...

Av malin - 27 februari 2019 13:50

Sitter och lyssnar på ljudboken Torpeden : en bok om Johan Darwich som läses utav Jens Hultén, en röst som jag tycker är otroligt behaglig att lyssna på. Han passar bra att läsa denna bok. Svea sitter mittemot mig och ritar, Elvira är ute och leker, ...

Av malin - 24 februari 2019 13:03

Sitter vid köksbordet och dricker en mugg kaffe (eller barnen tror det iaf, cola är det egentligen), har precis käkat lunch och nu ska jag snart fortsätta att plugga matten. Har inte kunna satt mig någonting med det i veckan så nu sitter jag och förs...

Av malin - 17 februari 2019 22:52

Igår blev vi bjudna hem till svägerskan för mellomys å Svea ville klippa sig. Så i tog med massa gotta för att kunna bjuda tillbaka lite å tacka för middagen. Fatet verkade uppskattas iaf och maten var suverän - precis som vanligt! Svea blev super ...

Av malin - 16 februari 2019 13:51


I allahjärtans dag present så fick jag inge materiellt utav prinsen, däremot skulle jag få sovmorgon idag. En natt utan Alva & sova så länge jag ville. Efter 30min så plingade det till i hans telefon, det var såklart FRG som skrev att han skulle ha b...

Ovido - Quiz & Flashcards