En herrejösses blogg.

Alla inlägg den 5 april 2009

Av malin - 5 april 2009 12:04

Fyfan va trevligt man hade det igår. Firade Jossans födelsedag med några stycken. Sen va jag hyperglad för Thomas skulle komma så jag ringde honom så han va ju påväg. Haha, up my as att han kom. Han hade ju förgudsskull spelat i Hudiksvall också så ajaa. Inte led jag av det.
Ringde massa människor som jag inte skulle ha gjort. Speciellt inte till Ken, jävla bajs huvud jag är! Sen ringde jag Sara i typ 1000år och snackade, men men. Hon är värd dom pengarna och jag ber om ursäkt för att jag sa det där, det var inte min mening att såra dig. <3

Nu ska jag tvätta ansiktet och sen ska jag hem till min älskade farmor och äta korvstroganoff och ris. Sen kommer Sara och ska hämta sina saker och lämna min väska som jag har hos henne. Sen ska jag få tag på Titti ockdå för hon fick med min älskade keps! Eller det är Eriks, haha.

Ska jag lägga ner allt med dig?
/malintjus

Ovido - Quiz & Flashcards