En herrejösses blogg.

Alla inlägg den 14 april 2009

Av malin - 14 april 2009 22:29

Du är en blick, och den är mörk, och den är varm
Å jag vill dansa med din midja i min arm

Du är doften av viol
Du är restskatten från fjol
Du är en helt fantastisk kille
Du är Beatels å Leila K
Du är glad och elegant
Du är laktosintolerant
Du är strösslet på en glass
Du är det roliga i hasch
Jag kan diska laga mat, va i tid och aldrig sen
Å jag tycker de e jättekul att lyssna på problem

Du är hej och skepp å hoj
Du e sodastreamad oboy
Du är allt en tjej kan få
Du är bättre än Die Hard 2
Du e Tarzan å jag e Jane
Gör slut med hon från Malmö
Du är vacker och unik
Min pappa e rik
Jag har tre meter i tak och lakan utav sammet

Av malin - 14 april 2009 21:35

Kom hem inatt efter 12 timmars felkörning och annat kul. Åkte runt 14.00, så vi slingkade in till Roland & Anna-Karin, så jag fick träffa dom, Kim och Maria. Så jag fick en påse bullar och lite cigg. Det var så skönt att få träffa dom en sista gång. Åkte vidare och käka-handla i Mora, så då träffade jag på Träbiit och Amanda, rolig att se dom också. Sen for vi, och den där jävla GPS:en körde oss fel i ett par timmar. Den la av lite titt som tätt också, och bara va fel, så vi döpte den till Maggan/Maggis, för den betedde sig som Sara(ja du Pig Power) , haha, förlåt ;)

Sitter hemma hos killarna nu och har laddat upp bilder på bdb ifrån Elmia, saknar folket därifrån! Men snart ses vi la igen hoppas jag. Till Power meet blir det röjj iaf ;) Snackar om att åka till Sverige på lördag.

Fler finns på bdb; brunaraggsockor
/malintjus

Ovido - Quiz & Flashcards