En herrejösses blogg.

Alla inlägg den 28 april 2009

Av malin - 28 april 2009 14:30

Vaknade inatt av att Veronica och Erik kom, dom hade stått och nö tryckt på porttelefonen, men jag trodde det va några fulla as som stod där. Hmf! Ajaa, somnade iaf om lite irriterande. Sen så vaknade jag och klev upp runt 8, för den där brandinspektören skulle komma mellan 7.3o och 11.oo Han kom ju såklart 11! Åh, döda sånna där typer! Veronica fick ju jobb också så hon stack runt 9.3o Så jag glodde klart på Arn, (dom är ju faktiskt bra!) och sen gjorde jag mig iordning. Finn beställde kaffe så jag drack lite kaffe med han och Martin, sen gick jag till Proffice. APÄCKELSAKERDOMÄR! Inge jobb förrens den 18maj, då får jag på Prior igen, jag längtar men jag vill ha tidigare :( Ajaa, skit på dom iaf!

Ikväll är det ju 'Andra avenyn' och herregud, det kan man inte missa nu. Kitty har ju barn också, det hade jag ingen aning om. Och den där äckliga Greger, huwa mig för såna som han! Sen kommer det ju hända ännu mera idag, så jag kan knappt vänta, haha! Sommerfugler i magen!

Saknar MR F, hoppas du kommer snart!
/malintjus

Ovido - Quiz & Flashcards