En herrejösses blogg.

Alla inlägg den 3 april 2009

Av malin - 3 april 2009 00:38

Från mr - ;
Ska nog inte säga detta men kan inte hjälpa det, jag saknar faktiskt dig jätte mycket. Fan den helgen va en av dem bästa i mitt liv, mycket på grund av dig! Gillar dig faktiskt.

Saknar dig så det gör ont. Vet inte vad jag skulle ha gjort utan dig, du vänder upp och ner på min värld. Du är en sann vän och som tur är finns det bara 1 av dig också. Tack för att du finns där när jag behöver dig, jag finns alltid här för dig och det vet både du och jag. <3

Nu lite roligt. Jag ska få fin besök av Mr Fritz också, wowowowoo, det är inte alla som får det ;) Jag är hemligt kär i honom och JAG SAKNAR HONOM MED! Så det så, där fick du det också, lilla vaniljpudding. haha. Men han drömmer ju bara sex drömmar om mig, haha.

Nu blir det sova.
/malintjus

Ovido - Quiz & Flashcards