En herrejösses blogg.

Alla inlägg den 7 april 2009

Av malin - 7 april 2009 22:22

Igår så kom Sofie och hämtade mig och Jossan, åkte till Vallsta och klippte mig och sen hem till älskade Johnna i Arbrå. Snackade massa skit och sen åkte vi vidare, det va jätte skönt att träffa Johnna, Niklas och Jens, speciellt Johnna<3 Sen så droppade Sofie av oss och jag gick till Lill. Kollade på 'ballar av stål' och sen gick jag hem och gloade på tv och somnade.

Vaknade runt 9 och sen så åkte jag, Lill och Tomas till Segersta för där är den vackraste hästen Akita. Borstade henne och finslipade lite och brassade hem igen. Duschade och åkte in till Söderhamn för jag skulle till optikern. Så jag beställde nya linser och gick till gamla skolan. Träffade Angelica, Lizette och sen åkte jag till Simon. Drack öl med honom, Matte och Ronny, Vadim körde så han drack kaffe, haha. Mina älskade pojkar var samlade som förr i tiden, det kändes så jävla bra :)

Imorgon fyller Tomas hela 5 år så då blir det stan igen och shoppa!
/malintjus

Ovido - Quiz & Flashcards