En herrejösses blogg.

Alla inlägg den 13 april 2009

Av malin - 13 april 2009 08:50

Sitter ny duschad nu och ska snart börja packa. Har inte gjort ett skit. Sov en timme extra och det skulle jag inte ha gjort. Väckte brorsan för han skulle upp 8, men jag tror inte han har gått upp än.
Ska klä på mig, packa, käka, springa över till Lill och få massage, packa mera. Guida Vevve hit så hon kommer fram, packa in i bilen, åka till Sara, åka till resecentrum och hämta upp den nya killen och sen åka hem till Norge. Men jotjena, hoppas han inte glömmer sin GPS nu bara, för annars är vi jävligt körda ;) hahaha.

Näe nu ska jag öka takten.
/malintjus

Av malin - 13 april 2009 00:02

Nu sitter jag här, helt död. Efter en helg i Jönköping så vet man aldrig vad som kan ske. Jag ska berätta det mesta i detajl, men inte allt!

Fredag; Palle och Tessa hämtade oss och sen for vi till preem och packade om allt. Jag började nästan gråta i bilen för dom inte hittade någonstans att stanna så jag skulle få pissa, men tillslut hittade vi. Kom fram till Jönköping runt 18.00, så vi startade grillarna och grillade kött, käkade potatissallad, räksallad och tomat. Smaskigt. Ölade och sen började dom bugga, så jag lärde John lite moves som han kan köra med Malin sen. Haha, kiingen på bugg ;)

Lördag; Käkade frulle och sen for vi in till Elmia, mycket mycket läckra bilar och pojkar. Även jag var skit het! Skulle ju ha träffat Peter, men så vart det inte för han stack och käkade och sen åkte han till A6, när jag var påväg dit så skulle han hem till kattfan och hans kompis till hundarna. HAHA. Sen skulle mr - komma också, men han svarade inte. Kanske någon som uppehöll honom? Iaf, efter 4 timmars virrande så träffade jag världens bästa Tommie,  kramades i evigheter och jag hade mina tårar i ögonen, fan vad jag hade saknat honom. Skildes åt och träffade sedan Kuggnäs gänget; Pillan, Doris och lilla Daniel. Underbart!  Kollade på lite race-burning och sen gick vi tillbaka till PDD. Träffade fler folk och sen kom bilarna. Doris kunde inte hålla sig, så hon var tvungen att mobba bilen, haha! Åkte till A6 och jag hade anhöll ett streetrace i min älskade kundvagn! Satt i den hela tiden. Sen började dom burna, lovley! Träffade en trevlig prick som jag inte vet vad han heter, så jag kallar honom 'Polkagrisen'. Han bet mig på halsen, jävla as! Så jag kan inte ens ha ett bälte för det gör så ont, as! Men det va kul, han var ju trevlig ändå. Trodde jag hade silikon tuttar också, haha! Jag och Malin stack och skulle hämta mera dricka också i bilen, så vi tog kundvagnen, haha. Fan va kul vi hade, lill stumpan är inte så stark som mig. Träffade en kille som sa att han var ifrån Lappland, vart då frågade jag. Haha, tro på fan att det inte är en kompis till Lindfors, haha, snacka om att världen är liiten! Åkte hem med John, Malin, Andris och Vickan. Så vi festade lite till och snackade lite med en gammal klass kamrat som hade sina bekymmer..Kåtafanskap! ;)

Söndag; Klev upp och 'farmor' (värdinnan) var helt galen, skällde hit och dit och det var tamme fan bara fel. Iaf, 12 stack vi och åkte till polkagrishuset och handlade. Stannde i Tumba för Malin skulle hälsa på någon kompis och sen var vi hemma runt 19.00 Har varit hemma hos Lill tills nu och det var skönt att bara få slappa lite. Ska snart duscha och diska och sen måste jag fan packa. Åker imorgon runt 11 tiden och jag har mycket att göra innan dess så jag hoppas jag hinner med allt iaf, annars blir det pissigt.

Tack för en underbar helg, Palle, Tessa, Jossan, Malin, John, Andris och Vickan. Tommie, du är guldvärd <3
/malintjus

Ovido - Quiz & Flashcards