En herrejösses blogg.

Alla inlägg den 8 april 2009

Av malin - 8 april 2009 15:35

Skulle ha åkt med Tomas in till Söderhamn idag, men han ville inte så jag åkte med Jossan, wowowo! Så jag fick träffa Angelica, Sophia, Liselott och inte mindre än Linus och Tjockis också, kramkalas!!
Åkte till Vallvik och hoppade in i bilen och åkte tillbaka till Söderhamn med Jessica, Jossan och Tomas. Handlade skor till Persa och sen snask till bilresan på fredag! Så nu har jag köpt öl också, så jag ska bara köpa lite kött och käk till hela helgen, sen är allt klart!

Ska över till  Tomas idag för han fyller hela 5 år idag, en hel jävla hand. Gud så stor han börjar bli, helt vansinnigt. Sen senare ikväll kommer favorit morbror och han underbara fruga Anna-Karin. Längtar ihjäl mig efter dom så jag spricker snart av glädje. Haha.

Ska räkna ihop alla pengar nu och käka mat!
/malintjus

Ovido - Quiz & Flashcards