En herrejösses blogg.

Alla inlägg den 6 april 2009

Av malin - 6 april 2009 11:39

Igår så var jag med Jossan, Palle och Tessa. Tappade veck kepsen IGEN, men den är nog i skolådan. Sen gick jag hem till Lill och kollade på film med henne. Tomas kunde inte sova så han kom ner och myste med mig. Älsklingen min då, Lill sa det också;
-Åh Tomas, är din stor tjej hemma nu?
- AAH! MIN MALIN!! (Bara skriker han till Lill) Haha,
Kul som fan var det. Så nu är han här och jag ska försöka ta mig in till Söderhamn. Måste på ungdomsmottagningen och hämta p-piller och sen till optikern för dom skriver inte ut nå mer linser till mig, skiit!

Imorgon ska jag antagligen till Vallsta och klippa mig, sen blir det luncha med två primadonnor och snacka liite. Saknar! Senare blir det kanske att dricka lite öl med mina älskade pojkar från skoltiden, Olfsson, Persson och inte minst, Lindfors! Enda från Vilhelmina! WOWO!

Nu till min rubrik.
RIP - Owe, saknaden är stor efter dig! <3
RIP - Peter Andersson, även kallad Peter Punk!
Båda dog på 1 april, så nu har 3 stycken dött när jag har varit i Norge, kanske inte är meningen att jag ska bo där? Jävla bajsis!

Nu ska jag klä på mig och ta mig till Söderhamn med Tomas.
/malintjus

Ovido - Quiz & Flashcards