En herrejösses blogg.

Alla inlägg den 9 april 2009

Av malin - 9 april 2009 22:50

Har varit med Jossan i stortsett hela dagen idag. Packat, handlat och fetat oss med 'malin special' pizza med Sofie. Kom in dit på pizzan och Josef & Kalle vart glada som dårar. Det ringde även i telefonen på pizzan och dom tyckte jag skulle svara. Någon hejd för gudsskull! ;)
Ringde några idag också som vi ska träffa på lördag, fast dom skulle tydligen inte dit :( Natacha var pank, Tommie visste inte och lilla Fritz skickade sms och skrev att han var pank, lilla vanilj puddingen då.

Ska sova nu och imorgon blir det en lång och underbar dag. Ska kliva upp 6:45, så både jag och Jossan hinner duscha och sen 7:20 ska vi käka frulle och kolla på 'Tjorven och Mysak' medans vi målar naglarna. Sen ska jag packa det sista, hämta Jossans kudde och sen diska. Sen bär det iväg klockan 10 kommer den 'vibrerande skolådan' och hämtar oss.

Bilder från helgen kommer nog senare på Jossans blogg så då ska jag sno dom därifrån. Sen så hoppas jag att det inte tar allt för lång tid innan jag kommer tillbaka hit och att jag hinner träffa så många som möjligt. Och jag ska INTE boka någonting med någon.

Snart träffar jag sötnöt ( mr x )
/malintjus

Ovido - Quiz & Flashcards