En herrejösses blogg.

Alla inlägg den 2 april 2009

Av malin - 2 april 2009 21:13

Sitter med färg i håret och är på g. Känner mig skit snygg när jag tänker på Elmia. Jag har packat alla party och sexi kläder + Saras all bröte. Haha.
Vaknade imorse av att Veronica var borta, så jag slog på stort och storstädade hela lägenheten, tvättade, diskade, dammsög, skurade och dammade. Sen kom hon hem så vi packade hennes och jag lagade middag. Busan hade varit på ett bajs jobb. Packade kassen och gick hit. Snart blir det masssa popcorn och nå kul på tv:n. Kanske en ansiktsmask också. Om Andreas orkar, han ska också upp tidigt imorgon så han hinner med tåget till Prag. Imorgon blir det att finstila allt, checka så jag har packat allt och myspysa med Veronica hos killarna, som vanligt.

Jag har inte fått träffat Dunderklumpen på länge heller, jävla bajs honom då. Man har ju ingen att mobba nu eller kolla på film med på nätterna, jävla han asså, jävla han. HAHA.

Jag ska få träffa mr x snart!
/malintjus

Ovido - Quiz & Flashcards