En herrejösses blogg.

Alla inlägg den 4 april 2009

Av malin - 4 april 2009 17:38

Kom hem igår runt 8 på kvällen, så jag började överaska mamma och Benke, kul var det. Drack lite öl med dom och sen hämtade Helle och Hanna mig för vi skulle överraska Tessa och Jossan, det gjorde vi verkligen. HAHA!

Vaknade hemma hos Jossan, gick hem och duschade sen tillbaka och käkade tårta. Satte oss i bilen och åkte till Söderhamn med Palle, Tessa och Ingvarsson. Handla på boa och åkte hem. Hämtade syrran och gick till farmor och tog en whisky, sen kom Titti så vi gick hem. Nu har vi hejjat på Lill också, vart hyperdyper glad och nu sitter vi och väntar på att middagen ska bli klar. Potatisgratäng, kassler, beasås och massa sallad.

Imorgon blir det att träffa Sara, luncha hos farmor och sen umgås med Tessa antagligen, som det ser ut som nu. Sen är det fullspäckat hela veckan och till sist så åker vi till Elmia, längtar ihjäl mig!! Ska träffa mina underbara vänner ifrån Kuggnäs också så det kan inte bli bättre.

Nu ska jag vara social med dom andra.
/malintjus

Ovido - Quiz & Flashcards