En herrejösses blogg.

Alla inlägg den 17 april 2009

Av malin - 17 april 2009 21:47

Denna buse kommer till mig på söndag, ska bli jätte kul å att få träffa honom. Ska visa honom mitt place och gå upp på berget :) (om han orkar, haha). Sen kanske han skulle åka hem på onsdag, han visste inte när nästa lastbil kom.. Så han kanske stannar en vecka, vem vet?

Har inte jobbat på en vecka nu, men världens bästa Terje ringde idag, så på söndag kommer han hem till mig för han har jobb till mig och Veronica, så det kan fan inte bli bättre!
Ska kolla färjan tider imorgon, för jag, Andreas, Erik & Veronica ska åka till Sverige imorgon och handla lite, käka och umgås :)

Är hemma hos dom nu och ska myspysa, ansiktsmask och massage! Sen ska jag tvinga dom att byta kläder med oss  ;) HAHA, kanske sminka dom om jag har flyt.. Men Veronica är inte så taggad på de, tallfjant hon är!
Erik fick två fiskar idag också av Veronica, så han vart lite glad.

Nu ska jag hem och hämta öl, ravioli och kuvertet från Burken!
/malintjus

Ovido - Quiz & Flashcards