En herrejösses blogg.

Alla inlägg den 30 april 2009

Av malin - 30 april 2009 14:03

Sitter på biblioteket før andra gången idag. Kunde inte sova inatt så jag gick hit førsta gången till klockan 9.3o Snackade lite med snuppen innan han slocknade och sen vart det så tråkigt så jag gick hem. Møtte Veronica, hon kom från legevakten, før hon har problem med sitt lilla øra. Men det fanns ingen doktor dær så hon ska dit senare :)
Sitter och væntar på att snuppen ska komma in, men han verkar ju sova som en prins, så han ær tråkig! Snorkusar på honom! Menmen, jag KANSKE kan få ett gullig sms av honom som ursækt? Eller, vavavavavavava? :D Haha,

Om 1 timme så går bussen till Sandefjord, sen blir det att vænta dær i 40min på att færjan ska gå. Sen 2,5timme på færjan, sen ska jag køra 20mil. SEN, blir det att æta maaaaaaaaaaaat! Sen sova søtt (: Kanske lite msn innan^

Jadu, va ska man mer sæga? Jag tror att min ælskade arbetskamrat støter på mig. Hans barn ær ældre æn mig, men jag vet inte. Både jag och Veronica har slagit fast vid att han gør de. T ex igår nær han ringde mig;
Han- Jag ær ensam hemma Malin, min fru ær hos sin morfar.


Ring mig (mitt svenska) efter klockan 19.oo
/malintjus

Ovido - Quiz & Flashcards