En herrejösses blogg.

Alla inlägg den 27 april 2009

Av malin - 27 april 2009 21:34

Svar till Jossaanw; Klart att jag ska träffa dig, annars skulle jag ju inte säga nå. Men jag tänker inte flacka runt och träffa alla mina vänner för det har jag inte tid med. Jag måste tjäna pengar först å främst och någon som vill flytta hit.

Kollar på Wipeout nu, haha, sjukt folk det finns och det blir fan bara värre. Idag så har jag kollar på 'Louis and Clark' idag, första säsongen. Hyrde 5 filmer på bibblis så jag ska kolla på dom också.
Imorgon så ska jag och Veronica till en 'advokat' och snacka lite. Hoppas vi kommer fram till nå bra, men det tror jag väl inte med våran tur. Men man kan ju alltid hoppas och hålla tummarna!

Ska kolla upp färjan tider nu också. Sen ska älskade pappa hjälpa mig med pengar eftersom det fattas en massa pengar till hyran. Laban är död om jag inte får mina pengar, ingen idé att du försöker säga en annan summa! Ska sno mat ifrån mamma också och kanske jobba på lördag om jag har tur.

Vill till Sverige nu!
/malintjus

Ovido - Quiz & Flashcards