En herrejösses blogg.

Alla inlägg den 1 april 2009

Av malin - 1 april 2009 19:28

Sitter hemma hos killarna nu och jag har tagit med mig lite ansiktsmask och plattång, så ikväll ska grabbarna få lite ompyssling. Eller ah, alla förutom Dunderklumpen, för han blir förhoppningsvis ompysslad av en annan.
Ska platta Erik och Fredriks hår så dom blir sexiga, haha.

Jag blir så arg, natten till idag gjorde mig vansinnig. Jag och Veronica har varit lite buff idag, men piggat upp varandra ändå. Tog en promenad idag, så vi strosade upp till tornet, tog en cigg och njöt av utsikten. Gick hem och myste med middag och film. Sitter och kollar på tv:n nu och ska snaska lite popcorn också, yummie in my tummie!

Passa dig du, annars kommer Doris! DITT JÄVLA AS!!!!
Ta hand om dig Dunderklumpen.
/malintjus

Ovido - Quiz & Flashcards