En herrejösses blogg.

Alla inlägg den 31 mars 2011

Av malin - 31 mars 2011 13:31

Har kommit in från en promenad nu med Putte & Svea, så skönt väder! Blir nog en sväng på crosstrainern sen och såklart en till promenad i det fina vädret, blir att möta prinsen när han har slutat jobba. 

Nu är dom där förbannade dopkorten klara så dom postas nog idag eller så snart som möjligt. Sen blir det att planera dopfika och invänta anmälningarna om vilka som kommer.


Ska försöka städa lite innan Tobbe slutar, men det brukar aldrig bli så, haha. Svea vaknar ALLTID när jag ska göra nå, sova, kissa, skita, städa, crossa, röka, laga mat, you name it! Men älskar ändå henne!


 


Ska ta ett försöka ändå!
/malintjus 

Av malin - 31 mars 2011 11:10

Nu har jag gjort 15 dopkort tror jag det var, max 5 kvar. Blir ju inte så många på dopet då vi ska vara på svärisarnas baksida. Men närmsta släkt och 3 vänner är iaf 40 personer och det räcker gott å väl. Får se sen om alla kan komma, det tror jag inte men man kan ju alltid hoppas.


Har skit ont i halsen, som om att jag har en boll och kan inte svälja, älsklingen skulle köpa bafucin när han kom hem på lunch så vi får se om det hjälper, hoppas! Svea mår bra iaf, Tobbe har också ont så jag är lite orolig att Svea också ska bli sjuk, men peppa peppa!


Hon sover nu så jag har lust att lägga mig i 5 min också men då garanetrar jag att hon vaknar, puuuh.


Nej, nu ska jag göra klart dopkorten så jag kan göra nå annat senare.

/malintjus

Ovido - Quiz & Flashcards