En herrejösses blogg.

Alla inlägg den 24 mars 2011

Av malin - 24 mars 2011 11:36

Svar till Mia; Tack så mycket, ska slita med mig karln ner dit och kolla vad det är. 

Är väldigt tacksam för all hjälp jag kan få för att gå ner dom där jävla mamma kilona.


Nu är det bara 1 dag kvar och morgon dagen kommer att flyga iväg. Runt lunch kommer svämor och hämtar mig & Svea, då blir det Borlänge där vi möter upp prinsen som kommer direkt ifrån skolan. Ska storhandla och spana in Dollar Store & ÖB, sen maten köps på Ica Maxi eftersom det är billigt och vi får ju tillbaka pengarna, smart!

Sen hem och packa upp (kanske börja med maten), sen tar jag med mig min älskade familj, fästmannen, dottern och hunden ner till tågstationen där vi möter upp min älskade Sara! Hem hit å käkade, prata, prata, prata. Tobbe får nog ta med sig sina hörselskydd annars överlever han inte denna helg, hihi!


        


Löradg är det Pålsmässomarknaden, då blir vi barnlösa, svärisarna och Sveas kusin kommer så dom ska gå på den och vi fick inte följa så vi får gå själv. 


Nu ska jag plojja lite på inbjudningskorten till Sveas dop.

/malintjus

Ovido - Quiz & Flashcards