En herrejösses blogg.

Alla inlägg den 16 mars 2011

Av malin - 16 mars 2011 07:15

Gårdagen; Tom kom på eftermiddagen och gjorde mig och Tobbe sällskap, jag bakade bröd och sen kom Mia & Micke. Sen gick hela gänget och Holmen kom hit efter lite tjat från min sida. Käkade mat med honom och sn när han åkte så tog vi en promenad ner till affären så följe M & A med också. Sen hem och kolla på BB sist sängen!


  


Vaknade i morse av lilla Svea, 20 i 6 vaknade hon, gosan! Vart en kast spya så jag fick ropa upp Tobbe, sen låg svea i sin säng och pratade å gosade med sin gosedjur, samtidigt som jag och prinsen låg å gosade.

Sitter med morgon kaffet nu och det känns som om att jag kommer behöva det idag.


Fick paket igår till Svea,


      


Gårdagens lunch medans prinsen käkade rester. Gud så gott det var!

  


Nu blir det morgon ciggen i vårvädret.

/malintjus


Ovido - Quiz & Flashcards