En herrejösses blogg.

Alla inlägg den 22 mars 2011

Av malin - 22 mars 2011 08:23

Morgon börjar bra, känner mig på topp, kanske för jag åt en frukost? Haha, Svea är gos hon med, pratar, skrattar och kollar sig i spegeln. 

Sara ringde och kollade en extra gång med mig va tågen kostade och när dom gick, snaaart är det fredag!! Blir även Borlänge en sväng på fredag med, svärmor hämtar mig & Svea och Tobbe hoppar av i Borlänge efter skolan, sen blir det att stor handla och ha det trevligt. 


Igår var vi hem till Elsa och drack lite kaffe, sen hem och käkade, därefter kom Marlene och Robert hit å spelade kort samtidigt som vi kollade på Big Brother. Jösses! Va pågick igår i huset?? Roza gick runt och bölade hela tiden, ut med kvinnan skitungen!


Hittade en bild på mig och prinsen, bjuder på den och säger hejdå!


 

Ovido - Quiz & Flashcards