En herrejösses blogg.

Alla inlägg den 28 mars 2011

Av malin - 28 mars 2011 13:18

Svar till Linda; Fan va härligt! Jag skulle bara vilja vakna upp en morgon och se ut som jag gjorde förut, hehe. Jag vill ju börja gymma men jag har inte råd eller tid, så jag kör med vanliga hederliga promenader och grönt :)


Ska snart åka bil (Det där vart ju inge bra när jag precis skrev att jag promenerar, crap!) Men jag vill inte gå över riksvägen med Svea och det är ju en bra bit dit. Men vädret är på topp och likså mitt humör, värre med Svea som är en grinig bäbis. Blir iaf en lång promenad när prinsen slutat, vet inte vart vi går men någonstans går vi. 

Iaf, bilresan.. Ska ner till Rättpris och kolla om dom har shampoot och balsamet som jag behöver, Herbal Essences (stava?!). Det är de bästa jag någonsin har använt som är bra för mitt hår. 

Tappar hår och använder jag shampoo så får jag halva håret i handen när jag sköljer. Har börjat äta nå tabletter mot de som jag köpte på Häslokraft, så hoppas jag får tillbaka de. 


Har betalat lite räkningar nu och det ser ut som månaden blir bra :)

/malintjus

Av malin - 28 mars 2011 08:30

Svar till Sanna; Tackar :) Jag köpte den på Dunken.se har jag för mig :)

Svar till Emelie; Jag är så dålig på namn, men jag har nog ett svagt minne, vad heter du på bilddagboken, eller har du facebook? :) Alltid kul med folk som tar kontakt :)


Igår var det en späckad dag. Mia & Micke kom runt 10 och åkte efter en kopp kaffe och munk. Pappa & Mei kom sen efter 15min ungefär så kom Roland & Anna-Karin. När dom hade åkte så kom Nina & Tom, lämnade Sara på stationen och sen ner till Hemköp med M & A för att se om dom hade mitt shampoo och balsam, men ikke. Så idag blir det att ta sig till Rättpris och kolla där. Gick hem till oss på kaffe och då kom även faster Marlene och gjorde oss sällskap and can I get a hallelulijah? Roza åkte ut ur Big brother, jöäääää!!


Sitter med frukosten nu; 2 lingongrova med ost, skinka och gurka, 1 glas äppeljuice och massa kaffe, hehe. Idag blir det lugnt, men ändå rätt så underbar. Får se vad dagem erbjuder.


Ha en magisk dag!
/malintjus 

Ovido - Quiz & Flashcards