En herrejösses blogg.

Alla inlägg den 12 mars 2011

Av malin - 12 mars 2011 10:10

Svar till Mia; Skandia kommer ligga bäst på barnförsäkringar hela tiden.


Sitter med morgon kaffet och spelar lite Frontierville på facebook. Svea käkar nu så hon somnar snart så då blir det frukost för våran del och sen blir det nog ut i det fina vädret och hem till vänner på kaffe. 


Igår så kom Putte, Stina och deras lill kille på kaffe, sen tog vi en promenad med dom hem till A & H, där var Mona och hennes gos unge! Snacka om baby boom. Försökte få Svea att bajsa men gick inge bra så hem till Elsa på kaffe och där fick Tobbe i henne lite katrinplommon sen somnade hon och vi spelade kort, gud så kul de var!


Imorse när jag tog upp Svea (efter min underbara sovmorgon som jag fick!) så hade hon bajsa, jag var så glad! Låter sjukt men jag är sjuk, haha.


Ha en magisk dag!
/malintjus 

Ovido - Quiz & Flashcards