En herrejösses blogg.

Alla inlägg den 21 mars 2011

Av malin - 21 mars 2011 15:17

2,5 måltid klarade jag, nu har jag en choklad kaka och glass bytta brevid mg och nu kom det en godis skål med. Jag kan fan inte ha mens och inte käka onyttigt, tur jag har en karl som är så förståerlig! KÄRLEK <3

Av malin - 21 mars 2011 13:56

Fy satan va äcklig dom där var, jag har ätit choklad shake till frulle och thai soppa till lunch, snart måste jag ta en till shake, hujeda mig! Mår skit illa och är alldeles äcklad, men ska man bli fin så måste man lida pin?


Tobbe är i en lägenhet ovanför och fixar det sista i den. När han kommer hem så blir det en 40 minuters promenad och sen blir det en thaisoppa till middag och till kvällsfika choklad shake, bläääää!! Så jävla sugen på maat och då har det gått en halv dag, haha. 


Enjoy! Hjärnan sjunger kareoke!

http://www.youtube.com/watch?v=Uj_sWhvG_mo


Ska fräsha till mig nu innan Tom kommer. 

/malintjus

Av malin - 21 mars 2011 08:56

Hej å hå, välkommen ett nytt liv. Undra hur många gånger jag har sagt det och inte följt de, men nu får vi se. Jag ska köra Kick start i 2veckor enligt dom men tar bara 1 och sen övergår jag till att variera Allévo och vanlig mat, men jag följer ändå deras motions råd p åhemsidan, helt överrenskommligt. 

Håller tummarna att jag klarar detta, är trött på tjockis livet!


 


På fredag kommer SaraRaraUnderbara så då blir det massa mys och gos. Sitter med en choklad shake nu och den smakade ju inte alls för gott, men jag fick blanda i kaffe så jag får i mig det iaf, haha.


Morgon ciggen nu!
/malintjus 

Ovido - Quiz & Flashcards