En herrejösses blogg.

Alla inlägg den 23 mars 2011

Av malin - 23 mars 2011 10:46

Svar till Mia; Ja jag tror jag ska ta nya tag, men det smakar ju så jävla vidrit, känns som vatten och mjöl, världen mjöl beläggning på tungan.


ja det märks att tanta (farmor) börjar bli gammal, för ungefär 1 månad sen så ramlade hon utanför sin lägenhet och bröt revebenen. För ett år sedan ramlade hon utanför också och gjorde bara illa sig, men klarade sig ifrån att bryta något. Igår så ramlade damen igen och då bröt hon lårbenshalsen IGEN, hon bröt den för ca 10år sedan när hon bodde i förra lägenheten, men då skulle hon gå till affären, nu var det mellan köket och hallen.

Hon opererades igår, pappa och hans familj åker upp på fredag och jag, Svea & Tetta åker upp nästa vecka förhoppningsvis. Älskade farmor     


Nu sover Svea så jag har hunnit diska en disk, vikt tvätten och hänger den sen när Tobbe kommer hem, måste fixa om i garderoben. Funderar på om jag ska ta och baka lite rosa drömmar, gjorde ju vanliga i söndags men vart inte så jävla bra haha. 


Städa städa städa.

/malintjus

Ovido - Quiz & Flashcards