En herrejösses blogg.

Alla inlägg den 13 mars 2011

Av malin - 13 mars 2011 11:06

Igår så vart det en vända ner till Marlene på kortspel, kaffe & kaka samt lite film. Söta Anna var där en sväng med och sen gick hon. Blir att börja fotragga med henne och dom dagarna det inte går så går jag själv. Blir ju inte jätte vänder men så vi får komma ut i den friska luften och det vackra vårvädret som är lite då och då :)


  


Vaknade i morse och gjorde iordning frukost, sen tog jag smulan medans Tobbe gick en snabbis med Putte, slängde in Putte och sen fortsatte vi ner till Ica och handlade lite. Nu sitter jag ny duschad, Svea sover, Putte äter ben och Tobbe spelar sitt älskade GTA IV. 

Ska platta håret och fixa de så kanske farmor Elsa kan klippa barret, måste få lite ordning på kaluffsen.


Nu får jag skynda mig, tvättiden är om 50min.

/malintjus

Ovido - Quiz & Flashcards