En herrejösses blogg.

Alla inlägg den 9 mars 2011

Av malin - 9 mars 2011 22:40

Knäppte kort på mig och smulan idag, mamma älskar dig!


      


  


Nu ska jag fortsätta kolla på Big Brother med min älskade karl!
/malintjus 

Av malin - 9 mars 2011 13:02

Maten är nu avklarad, vart panerad fisk, potatis och kall dill sås, men jösses va gott! Tobbe åt resterna från gårdagens middag - spaghetti & köttfärssås.


  


Smulan älskar sin vagn, direkt ifrån affären.


    


Nu ska jag & Svea fortsätta dunka Smurfarna medans pappa Tobbe renoverar lägenheten brevid och låter jätte illa!
/malintjus 

Av malin - 9 mars 2011 10:51

Tobbe orkade inte idag heller gå till skolan för jaa.. Han är lat?! Så han trodde väl han skulle få sova, attsingen va fel! Jag slängde ner Svea i vagnen och tog henne å Putte på promenad runt Svea parken och njöt av det fina vädret och Tobbe fick sitta hemma och plugga. När jag kom hem så hade han kört fast.. Ring skolan?? Så nu flyter de igen.


Ska ta det lugnt idag, måste ner på affären och handla lite till Svea så hon har nå ersättning, och jag gör det med glädje, för vagnen är helt underbar. Så lätt att köra och den verkar bekväm för Svea också.


Kort på vagnen kommr snart!

/malintjus

Ovido - Quiz & Flashcards