En herrejösses blogg.

Alla inlägg den 21 juni 2012

Av malin - 21 juni 2012 14:19

Gick ner på stan efter att ha lämnat Svea hos dagmamman och hade ett återbesök hos Synsam, jag vart godkänd även där så jag kan fortsätta ha linser, yaaay! Sen handlade vi en massa på Coop så vi har tills på lördag då vi ska fira midsommar med Mona & company som det ser ut nu :)
Imorgon blir det firande hemma hos svärisarna, först lunch och sen middag, mysigt! Benke bus är påväg hit med sin bror också, han är väldigt saknad och det ska bli skit kul att träffa honom!


Nu har jag precis rulltat och ugnstekt 96 köttbullar till lunchen imorgon och jag tror dom gick hem, Svea fick ett gäng som hon tröck i sig, älskade unge!


 


Köpte lunchen på hemköp idag eftersom Tobbe skulle äta matlåda sen igår, köpte någon nudelwok och 2 kycklingspätt, men dom kunde jag ju ha skitit i, huvaligen, inte alls som jag hade förväntat mig, men thats life!


 


Nu blir det gång upp till svärisarna så som jag hör på prinsen röst, ciao!
/malintjus

Ovido - Quiz & Flashcards