En herrejösses blogg.

Alla inlägg den 9 juni 2012

Av malin - 9 juni 2012 16:08

Igår var det ju student tajm för fröken Jennifer och vi var såklart på plats och fotograferade och hurrade, yaaay!!

Kollade på när dom åkte senare och sen gick vi hem. Köpte lite på boa innan vi gick också, sen skulle vi grilla på kvällen, men lunchen vart så sen så det vart middagen haha. 


                                              


Idag så vart det student fika med en mycket bakis liten tjej och Svea var nog gladast för allt jävla gotta som var på bordet, jag stack inte heller under stolen utan gluffsade glatt i mig en hel del, oh jaa och jag njööööt, socker, fett... MMMMMUMMMMMMAAAA!!!!

Men hur som haver, tösen fick pengar till tatuering så jag hoppas hon gör nå snygg, men vad kan jag säga?! Bruden har smak och stil så det blir nog helt okej!


     


Ikväll eller om 2 timmar så ska vi ner till Sushi baren eftersom Tobbes farmor och farfar har bokat den för de firar guld bröllop (samma kille i 50 år, hallå?!?!!?!?) ett stort grattis för att ni pallrar de, tycker jag och Tobbe varit tillsammans i evigheter.


Vi har en Sverige flagga som hänger utanför räcket på uteplatsen, så cyklade de förbi 3 pojkar (8år kanske?);
- WOOOOOOOW!!! En Sverige flagga ååå det står 'Hejja Sverige', shit va coolt!! HEJJJA SVERIGE, SVERIGE ÄR BÄST!!! , vrålar en av pojkarna och de andra håller gladeligen med ♥

Ovido - Quiz & Flashcards