En herrejösses blogg.

Alla inlägg den 18 juni 2012

Av malin - 18 juni 2012 18:24

Som vanligt kikade jag fejjan och hittade denna , det är Findus som erbjuder en lunch, så jag, morsan och syrran ska testa på onsdag, hoppas det är gott!! När jag skaffade fanns det drya 16 000 stycken kvar, såå skynda!


 

Av malin - 18 juni 2012 17:00

Svea var hemma idag från dagmamman så vi har haft det mysigt hemma, men det märker nu att Svea har varit hemma för hon börjar bli otålig. Men jaaa, jag försöker ju roa henne och vi leker, men det är ju inte så många barn hemma hos oss och det är ju inte så kul att leka med syrran som bara sover.


Nu är jag hemma hos morsan och har precis skickat in alla uppgifter och diagnoser och nu idag ska jag ju egentligen ha börjat med historia men jaaa, jag får ju inte tag på min SYO och jag vet inte vem annars jag ska ringa, får testa ringa imorgon till någon. Imorgon ska jag även ringa prästen för en liten bokning till dopet!


Tetta ringde imorse också så hon var sugen på shushi, javisst, jag smakade ju bara på öppningen och tyckte inte de var min grej, men lite var ju gott så skam den som ger sig, på't igen bara! Så idag mixade jag iordning lite som jag ville, helt okej var det nu, så jag vart t o m lite sugen på de nu i efteråt.


Rekommenderar starkt Sushi Lovers, de finns på många olika ställen, kolla här !

Jag åt i Avesta, gudomligt!

  

Av malin - 18 juni 2012 08:52

Var in till akuten inatt, tack kära mamma som följde med!

Dom hittade dock inge fel på mig men jag fick ett stolpiller så det hjälpte lite. Fick som typ förvärkar och dom trodde att det kanske kunde vara njurgrus och att det skulle gåöver med pillret, jaa jag tror nog de gjorde de, än så länge så känner jag ingenting :)

Nu har jag lagt Svea efter en dryg morgon och snart är det Elviras tur och jag ska ta mig i kragen opch fylla i lite pappaer, ringa några samtal och försöka plugga. Har blivit väldigt slapp på pluggnigen men jag ska ta tag i de igen!


Ha en bra dag allihopa!! 

/malintjus

Ovido - Quiz & Flashcards