En herrejösses blogg.

Alla inlägg den 16 juni 2012

Av malin - 16 juni 2012 21:19

Stekte lite korv och gjorde stirps till de, jag åt även räksallad och sparris till, grym god middag! Morsan köpte lite ingredienser så jag kunde bjuda på vaniljbullar och negerbollar, skit goda och jag lyckades med bullarna, mina älskade, goda, luftiga.. De är de enda jag kan säga at jag kan baka, stolt!


Nu kollar jag och prinsen på en skit rolig film på 4an, måste ni se också, Mitt x tror jag den hette, nu är reklamen slut!!
/malintjus 

Av malin - 16 juni 2012 15:44

Ja vi fick ju tillbaka datorn inte allt för länge sedan och det var ju förjävla gött! Men igår så var min underbara söta rara billiga goa dotter hemma hela dagen och tyckte att datorn såg törstig ut eller nå, så hon hällde vatten över den, morr!

Den fungerar till och från, så jag vet inte om jag ska ringa försäkringsbolaget eller hur jag ska göra, nu fungerar den ju och det är ju huvudsakligen.

Just nu sover Elvira, Svea springer runt och har bomullstussar i öronen verkar det som eftersom hon inte hör ett smack.. Åter morr! Tobbe fixade lite te till oss, underbart att dricka nu när det är så jävla kasst väder, har inte varit ut på hela dagen men det skulle egentligen behövas. Regnet vräker ner, Sveas regnkläder är hos dagmamman, vi har inget regnskydd till Elviras vagn heller så vi blir nog inne idag, skönt de med!


Annars då? Sverige var skit dåliga igår!! Fattar inte varför dom inte tog ut Zlatan eller varför han itne gick av själv? Han vewrkade helt ointresserad utav de, men han skulle väl spela matcho natcho eller nåå.. åååh.




Medans prinsen var på jobbet igår så fixade jag och Svea lite här hemma, städade och hade oss, Elvira var hos mormor och umgicks lite. Så nu är alla rummen dammsugna och skurna, fixade köket, bytte sängkläder, handdukar, vattnade blommorna, tvättade, diskade och gjorde det riktigt fint här hemma. Skönt när det verkligen blir någonting gjort, mmm..

/malintjus 

Ovido - Quiz & Flashcards