En herrejösses blogg.

Alla inlägg den 1 juni 2012

Av malin - 1 juni 2012 23:13

Nu är äntligen Sara Margareta Jonsson här och jag njuter för fullt! Så härligt att hon äntligen har kommit och nu blir det skit snack till max, Tobbe gick precis och la sig så nu har vi all tid i världen!! :)


      


Nu har jag ju inte riktigt tid att sitta här, guud så sköönt, alla borde ha Sara som vän, eller en som henne, vill ju inte att hon ska glömma bort mig!!
/malintjus       

Av malin - 1 juni 2012 08:52

Ska skriva lite då och då om människor som fattas i mitt liv, som jag har i stortsett noll kontakt med.

Petter Kungen Arkesjö.

Ockelbo, bäst och saknad!


(när han var med i Vecko Revyn, hans ex Carro skickade in denna)

 


Har inte pratat med honom på år och dar, vi kunde nämligen prata i timmar medans han jobbade och stod i. En morgon ringde han inte utan jag fick ett sms dagen att han låg på sjukhus och såg förjävlig ut, då hade han fått kokande glykos (?) på sig och jag vart så rädd att det var nå otroligt hemskt. Men jag fick strikta order att inte hälsa på honom på sjukhusrt för han såg ut som ett monster, snäll som jag var så gjorde jag inte de. 
I år så är det drygt 6-7 år sedan vi började prata och jag kommer såväl ihåg första samtalet. Johanna (kusin) skickade smsm om att han skulle ringa utan att jag visste de, så han gjorde så klart de;
Petter; Hej hej
Jag; Hej
Petter; Jag ska bara duscha, är det okej om jag ringer efter de?
Jag? Öhm.. Eh.. Okej??
Vi la på och jag skrattade åt hon om och sa till Johanna, vilken jävla dåre som ringer och säger att han ska duscha, sen berättar hon vad hon gjort och jag får fri spel, men iaf.
Han har då varit med om allt med mig, han kan mig ut och in och jag har fått varit med i hans resa, ont och gott.


Saknar dig Kungen!!
Han med den bögiga drinken, den andre är hans stilige vän Kalle :) 

    

Ovido - Quiz & Flashcards