En herrejösses blogg.

Alla inlägg den 13 juni 2012

Av malin - 13 juni 2012 09:32

Nu har jag lämnat Svea hos dagmamman, ätit super frukost - gröt, ingen morgon promenad idag, men jag ska försöka klämma in en senare. Morsan ligger/sitter i soffan och snackar i telefon och jag nördar här, Elvira sover efter lite gröt och välling till frukost, lite kul nu när hon börjar äta vanlig eller hur man ska säga de, mat.

Idag blir det som sagt att dra ner på sushin, och även städa här hemma, skönt nu när vi är helt ensamma eftersom Tobbe är på sin första praktik dag idag, har snackat med honom 1 gång och då var han i Näs och trimmade.


Plugga kanske man skulle försöka hinna med också, ringa och höra hur det blir och hur jag ska gå tillväga angående att starta en ny kurs, måste jag verkligen ner på samma introduktion igen?! Hoppas inte för det hinne rjag verkligen inte med. Har lyckats gjort en habbrovink emd så jag hoppas jag löser det bra. Svea ska till tandis på fredag och blir ledig ifrån dagmamman, + att 1 timme efter att hon har sin tid till tandis så ska jag träffa läkaren, hoppas båda ungarna är snälla eftersom båda ska med, har jag tur så följer morsan med också.


Nej nu ska jag kolla om jag hittar någon snygg bild på mig som jag kan ha som visningsbild här, wish me luck!

/malintjus

Av malin - 13 juni 2012 07:25

Nu sitter jag här med morgon ruffset och känner mig nyvaken fast Svea kom och väckte oss klockan 4-5 där någonstans. Igår så vart det en tripp till Borlänge så jag fick lämna in telefonen och då fick jag även en låne telefon på köpet, herregud vad jag inte fattar något av den, Tobbe hjälpte mig så jag fick hem Facebook appen och sen kan jag ringa och svara. 
Fick även en herrejösses hög med paket igår med, fick 2 bandanas, 1 iPhone skal + skydds grej, skal till morsans telefon, foto papper och bläckpatroner.


   


Idag blir det att sticka ner på sushin och lukta på ljus som jag kanske ska beställa, ett eller annat blir det säkerligen, men först å främst ska Elvira få käk som precis vaknade. Sen är morsan påväg över så man får lite sällskap, mys!

/malintjus

Ovido - Quiz & Flashcards